prof. dr hab. n. med. Dariusz Czaprowski prof. dr hab. n. med. Dariusz Czaprowski
Szkoła Zdrowia Publicznego

Kierownik Katedry Fizjoterapii Szkoły Zdrowia Publicznego UWM. Profesor nie ogranicza się do tradycyjnej formy wykładu – aktywnie wchodzi w interakcje ze studentami, co sprawia, że zajęcia stają się bardziej angażujące i przyjemne. Jego umiejętność patrzenia na problemy z różnych perspektyw uczy, jak ważne jest holistyczne podejście do pacjenta. Taka forma nauki nie tylko inspiruje, ale również motywuje do dalszego pogłębiania wiedzy i praktycznych umiejętności w dziedzinie fizjoterapii. Zdecydowaną siłą profesora jest Jego głęboka wiedza, która nie ogranicza się tylko do teorii, ale jest wzbogacona o doświadczenie z praktyki klinicznej. Często przytacza różnorodne przypadki pacjentów, dzięki czemu studenci mają okazję zobaczyć, jak zdobyta wiedza znajduje zastosowanie w realnych sytuacjach. Takim podejściem Profesor Czaprowski zdobył zaufanie i serca studentów.

mgr Grzegorz Wasilewski mgr Grzegorz Wasilewski
Szkoła Zdrowia Publicznego

Młody i ambitny nauczyciel akademicki w Katedrze Ratownictwa Medycznego Szkoły Zdrowia Publicznego, który łączy pasję do nauczania z praktyką zawodową. Jako pielęgniarz w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym zdobywa bezcenne doświadczenie w ratowaniu zdrowia i życia najmłodszych pacjentów. Magister pielęgniarstwa, z zaangażowaniem dzieli się swoją wiedzą ze studentami, inspirując ich do pracy na rzecz zdrowia publicznego. Jego profesjonalizm, energia i oddanie stanowią wzór dla przyszłych pokoleń pracowników ochrony zdrowia.

dr Stanisław Maksymowicz dr Stanisław Maksymowicz
Szkoła Zdrowia Publicznego

Inspirujący naukowiec, łączący socjologię, medycynę i zdrowie publiczne. Od lat dzieli się wiedzą jako wykładowca Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w katedrze Psychologii i Socjologii Zdrowia oraz Zdrowia Publicznego przy Szkole Zdrowia Publicznego, prowadząc zajęcia, które rozwijają krytyczne myślenie i angażują Studentki i Studentów w analizę zjawisk społecznych. Ceniony za otwartość na dialog i interdyscyplinarne podejście, pokazuje, jak ważna jest integracja różnych dziedzin wiedzy dla lepszego zrozumienia zdrowia i społeczeństwa. Jego działalność łączy pasję, rzetelność i praktyczne podejście, przynosząc korzyści zarówno Uniwersytetowi, jak i społeczeństwu.