dr inż. Andrzej Wróblewski dr inż. Andrzej Wróblewski
Wydział Geoinżynierii

Ceniony wykładowca akademicki, który łączy dogłębną wiedzę z poczuciem humoru, tworząc na zajęciach atmosferę sprzyjającą nauce i kreatywności. Jego zajęcia to nie tylko wykłady, ale także interaktywne warsztaty, które angażują studentów i inspirują do zgłębiania trudnych zagadnień. Dzięki przystępnej formie prowadzenia zajęć, potrafi zainteresować zarówno początkujących, jak i zaawansowanych słuchaczy. Dr Wróblewski przekazuje wiedzę, rozwija kluczowe umiejętności i pomaga studentom przygotować się do przyszłej kariery. Kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie teorii, zachęca do samodzielnego myślenia, wspiera studentów i zawsze znajduje czas na pomoc.

dr hab. inż. Piotr E. Srokosz, prof. UWM dr hab. inż. Piotr E. Srokosz, prof. UWM
Wydział Geoinżynierii

Niezwykle doświadczony wykładowca, którego pasja do tematu Metody Elementów Skończonych (MES) nie zna granic. Dzięki połączeniu imponującej wiedzy akademickiej z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w branży budowlanej potrafi w sposób przystępny i interesujący przekazywać skomplikowane zagadnienia techniczne. Jego ekscentryczna osobowość sprawia, że zajęcia są pełne energii, a studenci z chęcią angażują się w dyskusje. Prof. Piotr E. Srokosz to nie tylko specjalista, ale i mentor, który z pełnym zaangażowaniem wspiera swoich studentów, oferując im pomoc i inspirację na każdym etapie nauki.

dr hab. inż. Jacek Katzer, prof. UWM dr hab. inż. Jacek Katzer, prof. UWM
Wydział Geoinżynierii

Wybitny naukowiec i dydaktyk, specjalizujący się w technologii betonu i inżynierii materiałowej. Jego badania obejmują wykorzystanie odpadów w betonie, technologie zbrojenia włóknistego (SFRC) oraz materiały dla budownictwa kosmicznego. Jest autorem licznych publikacji w prestiżowych czasopismach i współpracuje z ośrodkami naukowymi na całym świecie. Ceniony za jasność wykładów, cierpliwość i otwartość, zyskał uznanie studentów, których zawsze wysłucha i wesprze. Znajduje czas na indywidualne konsultacje, inspirując do samodzielnego myślenia i podejmowania wyzwań w nauce i praktyce inżynierskiej.